22 Haziran 2016

Kapı Eşiği


Kapı Eşiği

Dev gibi bir kapının eşiğindeyim. Kapının ardındakilerle ilgili devasa hayallerim var. Gül bahçem bu kapının ardında gizli.

Öyle bir kapı ki bu, asla eşiği geçemeyeceğim. Öyle bir kapı ki bu, eşiği geçsem öleceğim. Nasıl bir duygu ki bu, fırtınalar içindeyim.

Hayatımdaki en büyük kapının önündeyim sanki. Sanki tüm hayatım bu kapıda gizli. Arkamı dönüp gitsem, geleceğimden vazgeçeceğim. Kapıda dursam, geleceğime yürüyeceğim. Kapı öyle heybetli ki yıkılsa altında ezileceğim.

Bugüne kadar hangi kapılardan geçtim? Hangilerini seçtim? Hangilerinden vazgeçtim? Kim bilir hangi kapıları görmedim. Eşiğine kadar geldim çalmadım. Çalan kapılarımı açmadım. Kapalı kapılar ardında kaç yıl yaşadım? Yahut yaşadım mı? Saymadım. Ama anladım. Kapattığım her kapıda kaybettiğimi, çalmadığım her kapıda vazgeçtiğimi, açmadığım her kapıda göç ettiğimi fark ettim.

Korkmuyorum. Kapı dev gibi olsa da, üzerime yıkılsa da, uğruna ölsem de. Dimdik duruyorum eşiğinde, gül bahçemin hayaliyle…

Sevgiler...


8 yorum:

  1. Kim bilebilir belki de kapının arkasında hayal edildiği gibi gül bahçesi yoktur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne ekerse onu biçiyor insan. Kim bilir belki de kapının arkasında hayal edilenin ötesi vardır. :)

      Sil
    2. Kim bilir belki dediğin gibidir. O zaman kapıyı aç ki görelim neler varmış :)

      Sil
  2. Oh blogsözlük'ten gördüm de geldim :)
    Kim bilir hangi kapıları görmedim, nedense en çok düşündüren bu oldu. Geri çevirdiklerinde kalıyor aslında insanın aklı ama benim aklım tercih ettiğimiz yollardan dolayı göremediğimiz öbür yollar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin :)
      Hep bir şeyler eksik olacak hayatımızda.Hep bir şeyleri göremeyeceğiz. Seçtiklerimiz ve vazgeçtiklerimiz olacak. Bence önemli olan seçtiklerimizin vazgeçtiğimiz şeylere değer olması.

      Sil
    2. dilerim tıklamayı seçeceğin kapı yakın zamanda çıksın karşına :)

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim. :) İnşallah. Umudumuz baki...

      Sil
  3. Bloggerlar Blog World de buluşuyor. Sizi de aramıza bekleriz. Diğer bloggerları yakından takip ederken içeriklerinizi tanıtabilirsiniz.

    YanıtlaSil

Teşekkür ederim.

Ziyaret ettiğiniz için;

Teşekkür ederim.